Khamis, Mac 17

dia curang ke ??

Napa aku rasa faez tu mcm curang ngan aku haa.. asal fikiran aku sampai mcm ni sekali.. klu dia topup tanpa pengatahuan aku msti aku street tuduh dia mcm2.. asal ngan aku ni.. patut ke aku INTIP dia.. tpi mcm mne erk ?? sedangkan aku kat KL and dia lak kat SEREMBAN.. nk sowh member dia.. boleh harap ke.. aku rasa xyah kot coz aku xnak dia gadoh ngan member2 dia la.. tpi kan org dulu2 selalu ckp sepandai2 tupai melompat akhirnye jatuh ke tanah jua.. so maknanye klu ada bnde yg dia sembunyikan dari aku lambat laut aku thu juga kan... misal kata la kan dia betol2 curang ngan aku apa la pttu aku buat haa... and than klu kita owg dh btol2 ptz kan ..sampai mati aku xkan percaya at JANTAN dah.. klu aku nk cpl ngan jantan lain pon aku xakan percaya at dia 100%..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan